pretaktovani CPU

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:43:06 CET 2004

Celeron 333 ma nastaveno nasobeni napevno x5. Stare celerony 333 pro slot_1
byly spatne pretaktovatelne a max. pouzitelna freqence byla 83*5=415MHz Ted
(minuly tyden) jsem zkousel nejakou novou serii PPGA 333 a vsechny sly na
103*5=515 Sam pouzivam uz moc dlouho klasickou 300 na 450 a bez jedineho
problemu (PC nevypinam). Bezne chlazeni. Predpokladem techto experimentu je
samozrejme rozumna BX deska (Assus, Abit, A-open, Transcend...).
Dalsi info treba zde  http://mujweb.cz/www/overclock/