Luxmetr

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:05 CET 2004

>Tranzistor KC 508 kdyz se mu odrizne ten plechovy vrchlik ma videt primo
>chip, takze by mohl reagovat na vsechny druhy zareni. Otazka je, jak to
>zkalibrovat aby to k necemu bylo.
No prave, ja bych se potreboval o nejaky verohodny udaj oprit, protoze od
intenzity osvetleni zavisi podstatnym zpusobem cela dalsi elektronika. Mimo
jine bych rad znal prubeh spektralni citlivosti toho aparatku.

>Mimochodem zajimal by mne nazor ucastniku na diody typu KA261 ap - takove
>ty typy ve skle - zda je to nejak ochranene aby to nebylo citlive na
>svetlo. Vetsinou se pouzivaji v ruznych citlivych aplikacich s malymi
>proudy a pokud by byl cip vystavovan svetlu mohl by zhorsovat parametry
>zapojeni.
No s germaniovyma diodama a avometem jsme detekovali zapinani lampicky.
Svetlo vytvori nove nosice naboje, takze se zvysi proud v zavernem smeru.
Pokud je to svetlo blikajici ci intenzitu menici, bude mit signal i
stridavou slozku.

Takze najlepsi bude kazdou KA261 peclive prelepit kolem dokola prouzkem
metalizovane samolepici folie :-).

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/