Luxmetr

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:05 CET 2004

On Fri, 10 Sep 1999, Snail Instruments wrote:

> No prave, ja bych se potreboval o nejaky verohodny udaj oprit, protoze od
> intenzity osvetleni zavisi podstatnym zpusobem cela dalsi elektronika. Mimo
> jine bych rad znal prubeh spektralni citlivosti toho aparatku.

Musel by jste mit generator svetla s nastavitelnym spektrem - nic moc.
Pak jeste zbyva moznost nejakeho pomeroveho nastaveni. Treba v merici
S02 (znecisteni) to bylo tak, ze se svetlo soustredilo do paprsku, pak
se z nej filtrovala UV slozka ktera je citliva na na SO2 a jeji intenzita
se merila. Pri kalibraci postavila do cesty paprsku banka s urcitou
koncentraci SO2 a podle poklesu intenzity se pak urcoval pomer mezi
poklesem UV z ktereho nejak vyplyval pomer mezi SO2 v bance a ve vzduchu.

> Takze najlepsi bude kazdou KA261 peclive prelepit kolem dokola prouzkem
> metalizovane samolepici folie :-).

No KA262 je kremik (ty GA maji opravdu chip odkryty) ale jsou tak male
ze neni videt zda je chip odkryty nebo ne. S tim oblepovanim je to
zajimava myslenka, jenom nevim jetli se uchyti :-)

|                             petrsi@jcu.cz                              |