Monoliticky diferencialni zesilovac ?

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:43:05 CET 2004

Jeste jedna poznamka. Zjistil jsem, ze AD nabizi free samples AD620. Vyplnil
jsem webovsky formular, tak uvidime, jestli neco prijde.

			Jakub Serych

-----Původní zpráva-----
Od: PaPouch [mailto:papouch@vol.cz]
Odesláno: 10. září 1999 9:02
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: Monoliticky diferencialni zesilovac ?

Hm... ale zkuste Questlink, AD620 nasel na 1. pokus - jenze pdf ma 726 KB a
ja ted dopoledne tam nemuzu tak dlouho viset. Mam zleho sefa :-))

S odpory 0.1 proc. je potalceni 60dB v bezenem zapojeni ze 3 OpAmp.

Kdyz ten katalogovy list nebudete moci stahnout, tak ja ho stahnu vecer.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Navstivte prosim nase stranky: www.pap-el.cz