Hledam IO - programovatelny zdroj proudu

Passinger Bretislav xpassi00
Středa Březen 17 11:43:05 CET 2004

> Ahoj vsickni,
> chci stavet nabijecku NiCD - kazdy clanek
> samostatne rizeni
> a proto pro kazdy clanek potrebuji zdroj proudu.
> Protoze to chci
> ovladat pocitacem, zajima mne, zda existuje nejaky
> levny IO
> jako programovatelny zdroj proudu.
> Nechci kompletovat OZ + T + Prevodnik D/A - pokud
> jiz nekdo vyrabi dohromady.
> Diky za pripadne odpovedi.
> Onpa

Take se zajimam o zdroj proudu rizeny digitalne.(konkretne mi jde o buzeni
proudove smycky 4-20mA)
Me pozadavky jsou: 0-20mA vystup,0.5%-1% celkova presnost, rozhrani
muze byt paralelni i seriove,teplotne -40 az +80C, cena do 500,-.

Pokud by jste nekdo vedel o obvudku nebo kombinaci obvudku ozvete se
prosim.

Breta

P.S.:
Zatim jsem to resil prave tak jak kolega nechce tj. D/A + OZ + T + presny
odpor jako reference.

D/A ... AD5310 10bit serial SPI rozhrani ... 131,-(bez DPH) u Amtek Brno
odpory za bratru 25,-
OZ, T, zdroj ref. napeti pro D/A ... uvidime, s rezervou 100,-?
Suma : cca 260,-

Mym problemem je presnost AD5310, max chyba Full Scale je 1.15%(typicka
0.15%)

P.P.S:
Vim ze jeste existuje od Analog Devices AD420 (prepinatelny zdroj
digitalne 0-20,4-20,4-24, +-10V, 16bit SPI, 5V napajeni) ale chteji za nej
v Amteku (zastoupeni Analog Devices v Brne, kusovy prodej) 630,- bez DPH