Hledam IO - programovatelny zdroj proudu

Passinger Bretislav xpassi00
Středa Březen 17 11:43:04 CET 2004

On Mon, 13 Sep 1999, Snail Instruments wrote:
> Mozna podstatne vetsim Vasim problemem bude pocatecni tolerance zdroje
> referencniho napeti, pripadne jeho drift, jak vidim, nemate na nej vice nez
> 50KC, to nebude zadna slava. I pri 50ppm/C je to 6000ppm, cili 0.6% v
> rozsahu 120stupnu. A to pocitam jenom drift.

A tady prave nemam jasno pokud ma soucastka 50ppm/C a chci ji provozovat
na rozsahu -40+85 jak spocitam celkovy drift ?

Kolegove tvrdi, ze je to brano k referencni teplote 20 stupnu Celsia, tedy
ze mam pocitat s 50ppm*(85-20)=3250ppm cili 0.325%, kde 85 je vzdalenejsi
z mezi rozsahu

Me se vsak jevi ze bych mel brat cely rozsah, protoze na kazdem konci je
to plus nebo minus 50ppm/C. Takze kdyz vezmu na konci nejhorsi mozny
pripad tj. na jednom + na druhem - >> 125*50ppm ...

>Dalsim zdrojem chyby muze byt vstupni offset a drift OZ...
 tak ty jsem myslel ze mohu zanedbat pokud se mi podari stlacit zbytek pod
0.8%

> Vim, ze nejake budice dela BurrBrown, ale ze byste se vesel do 500KC i s
> D/A prevodnikem, k tomu bych byl docela skepticky.

ano dela, nevesel, a jak vidim budu to muset zvazit

> Navrhoval bych do celeho zarizeni pridat jeden trimr za 6KC a na multimetru
> kazdy kus individualne dostavit. Pak nam zbyva jenom drift, ktery by se pod
> 1% mohl, i kdyz nemusel, udrzet.

Jinak dekuji za podnetne pripominky, mohl by jste se prosim vyjadrit
(samozrejeme i kdokoliv jiny z konference, chce-li) k pocitani teplotniho
driftu ?

Dekuje a zdravi
		Breta

Bretislav Passinger
Technical University Brno
Department of Control, Measurement and Instrumentation
Bozetechova 2, Brno
Czech Republic