PonyProg & PIC

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:43:04 CET 2004

	Zkus mi poslat oboje, i ten soubor z Orcadu, i ten postscript. Orcad
nemam,
	zkusil bych to otevrit necim jinym. Zkus se prosim podivat jestli
Orcad nema
	export do jineho formatu, treba DXF, DWG nebo pro Eagle.
	Pokud je pri vytvareni postscriptu potreba zadat tiskarnu, tak to
budu tisknout na
	HP Laser Jet 4L.
							dik

petr.vojacek@mora.cz