MP3 prehravac, RE: Hardwarovy MP3 dekoder

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:43:03 CET 2004

moc se mi to libi i podle tech AN. Mam v planu casem neco takoveho ubastlit,
s tim ze by to umelo brat data z nejakeho FTP (podle IP adresy) protokolem
TCP/IP po kroucenym ethernetu. Mohlo by to mit velkej alfanumerickej
displej, a par tlacitek, kteryma by se ovladal ten "FTP klient" - vyber
skladeb (prochazeni adresaru..), volba IP adresy serveru, FTP hesla atd. a
design bezne audio komponenty. A udelat velikansky metropolitni skladiste
MPtrojek ze kteryho by cerpali (a doplnovali) vsichni ucastnici (pripojeni
mikrovlnym spojem). Jenze na to ted (a jiste ani v dohledne dobe) bohuzel
nebude cas a penize. Neplanujete nahodou nekdo vyrobu prave takovehle
masinky?
A bude moznost toho brouka jeste v budoucnu za ty prachy koupit (i pri
kusovym mnozstvi)?

dik zdvorak