MP3 prehravac, RE: Hardwarovy MP3 dekoder

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:01 CET 2004

On Fri, 17 Sep 1999, Tomas Kouba wrote:

> PenguinAudio obsahuje pouze zakladni desku (s integrovanou zvukovkou)
> a CD-ROM. Bootuje se z CD-ROM, pak je mozne CD menit libovolne. Slo
> by to predelat na disk (Flash). Minimalni velikost je asi 8MB.

To by asi chtelo, ale preci jenom vestavet takovou vec do auta asi nebude
uplne nejlehci ? Jde taky o to aby vysledek nebyl o moc vetsi nez vlastni
CD mechanika. Doma si MP3 prehravam na svem PC takze dalsi krabici k tomu
ucelu nepotrebuju, hlavni vyuziti vydim spis tam, kde PC neni.

> Protoze treba moje zvukovka ma seriovy vstup na audio data, slo by
> udelat hw dekoder a jako konec pouzit prave zvukovky. Treba 486 se mi
> vali v supleti a jen sw dekoder neutahne.

Fakt je ze 486 musi bezet aspon na 120MHz aby na ni bezel ten MP3 dekoder.
Kazdopadne je dobre ze ten soft je udelany, az se dockame DIMM PC Pentium
s flash kartou a ide radicem + plus nejaka pekna zvukovka za rozumny
peniz, mohlo by to byt to prave.

|                             petrsi@jcu.cz                              |