PCF8583

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 11:43:00 CET 2004

> Mam takovy problem se subj. Kdyz zde nastavim podle dekumentace alarm na
daily >a prednastavim nejaky cas, nechce mi to vygenerovat preruseni. Pro
timer to chodi, >ale pro alarm vubec ne. Nevite nekdo, co mam nastavit do
control/status a alrarm >control registru ?

Uz jsem s PCF8583 delsi dobu nedelal, ale asi takto:

Control/Status Register(00h):  00000100b
bit 2: alarm enable bit=1

Alarm Control Register (08h):  10010000b
bity5-4: daily alarm=01
bit7: alarm interrupt enable=1

(09h) = 00h [setiny sekund]
(0Ah) = 00h [sekundy]
(0Bh) = minuty
(0Ch) = hodiny
(0Dh) = 00h [rok/den]
(0Eh) = 00h  [den v tydnu/mesic]

Bit 7 v citaci hodin (04h) musi byt nastaven stejne jako bit 7 v registru
hodin alarmu (0Ch), tj. format casu 24h nebo 12h. Po vygenerovani
preruseni je potreba shodit alarm flag - bit 1 Control/Status registru,
jinak se dalsi preruseni nevygeneruje. Doufam, ze jsem to nepoplet'.

s pozdravem
Karel Strobach
kaes@iol.cz