Seriovy port

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:00 CET 2004

>Chtel bych pouzit seriovy port PC pro komunikaci
>s jednocipem (pouze linky TxD, RxD), dalsi linky
>DTR, RTS pouzit pro dalsi funkce (napr.
>generovani Resetu, atd. )
>Zajimalo by mne jestli radic serioveho portu v PC
>generuje automaticky signaly na techto link?ch,
>ci je-li mozno je obsluhovat nezavisle na seriove
>komunikaci (i v prubehu komunikace).

Tyto signaly se daji pouzivat oddelene, akorat obsluzny program si asi
budete muset napsat sam. Pokud se vyuziva sluzeb operacniho systemu, tak je
treba inicializovat port v rezimu bez handshake (nebo s XON/XOFF) a potom
lze s vetsim ci mensim usilim hybat dalsimi signaly. Samozrejme pokud je
aktivovan hardwarovy handshake, tak se signaly generuji automaticky bez
zasahu procesoru, to by to jinak nebyl zadny hardwarovy handshake.

J. Hanzal