hledam pamet off topic

karas41@fpr.zcu.cz karas41
Středa Březen 17 11:42:59 CET 2004

On 17 Sep 99 at 20:13, Snail Instruments wrote:
(Dne 17 Sep 99 v 20:13 Snail Instruments napsal(a):)

> Tak ctyri nezavisle pameti po 256B. Akorat me tedy nenapada zadna ROMka,
> EPROMka, EEPROMka ci FLASHka s pristupovou dobou pod 10ns. Ale to jeste
> neznamena, ze neexistuje.
mohla by to byt i SRAM, ktera by se pri startu natekla, ale problem
je ze jich ve skutecnosti potrbuju  16 a to by bylao na desce
ptresvabovano :) ale stejne jsem zadnou vhodnou SRAM nenasel.

> Zrovnatak PAL ci GAL musi zvladat taktovaci kmitocet 100MHz, coz sice neni
> nedostupne, ale zase zalezi na slozitosti funkce.

Zkoudel jsem to nacpat do CPLD od Latticu, ale vesel semi tam jenom
jeden, a to ma pamet mensi pouzdro.

> Dalsi vec - ma byt toto zarizeni synchronni nebo se mohou jednotlive bity
> sypat jako brambory?

jde o kryptoprocesor, který musí pracovat synchronne