Seriovy port

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:42:58 CET 2004

On Mon, 20 Sep 1999, Snail Instruments wrote:

> Tyto signaly se daji pouzivat oddelene, akorat obsluzny program si asi
> budete muset napsat sam. Pokud se vyuziva sluzeb operacniho systemu, tak je
> treba inicializovat port v rezimu bez handshake (nebo s XON/XOFF) a potom
> lze s vetsim ci mensim usilim hybat dalsimi signaly. Samozrejme pokud je
> aktivovan hardwarovy handshake, tak se signaly generuji automaticky bez
> zasahu procesoru, to by to jinak nebyl zadny hardwarovy handshake.

ja mam dojem ze do 82450 to je softwarove a 82550A a vyse maji mod ve
kterem podle plneni interniho bufferu (16znaku) to umi zastavit - nebo se
mylim? rozhodne seda nastavit uroven pri ktere to hodi interupt.

lada

> J. Hanzal

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/