telex a teletex

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 11:42:58 CET 2004

Po odeslani jsem taky na to prisel

To co jsem napsal, patri k teletextu

A ten TELETEX to bylo, pokud vim, neco jak napsal  Z.Chmelar v predchozim
prispevku. Ale myslim, ze to byla nejaka kombinace telefon - televize, kdy
povely byly odesilany po telefonu a odezva dosla zpet v televizi (jakoby
systemem teletext), takze to co uvidim na obrazovce, se ridilo po telefonu.
V te dobe se v souvislosti se zavedenim kabelove televize zkouselo nekolik
typu, dnes muzeme rict - predchudcu INTERNETu

Nekolik mesicu jsem pouzival i VIDEOTEXT od SPT telecom, na svou dobu to
byla BOMBA, ale internet to "ZABIL"

Co se tyce dalnopisu - hodne firem jeste uvadi dalnopisne spojeni, ale asi
to uz bude prekonano.
O tom by asi nejvice mohli vypravet armadni spojari z let 1960-1980. My jsme
na vojenské katedre v 1989 roce jiz dalnopis neprebirali (ale to bude asi
tim, ze prisla revoluce a nam vojenské katedry pri VS zrusili)

S pozdravem

            ing. Jan Galuszka

FANDA elektronik s.r.o., Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.fax.: 069/6425819, mobil 0603/531605, jednatel ing. Jan Galuszka
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802
E-mail: fanda@elektronika.cz, ICQ: 20949586

provozovatel informační služby ELEKTROnik-info ... WWW.ELEKTRONIKA.CZ
vydavatel časopisu ELEKTROinzert

E-mail: fanda@elektronika.cz je společný i pro firmu Jan Galuszka - GALVEOS
..