Seriovy port

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:42:57 CET 2004

>Chtel bych pouzit seriovy port PC pro komunikaci s jednocipem (pouze linky
TxD, >RxD), dalsi linky  DTR, RTS pouzit pro dalsi funkce (napr. generovani
Resetu, atd. )
>Zajimalo by mne jestli radic serioveho portu v PC generuje automaticky
signaly na >techto linkách, ci je-li mozno je obsluhovat nezavisle na
seriove komunikaci (i v >prubehu komunikace).

Vsechno zalezi na software. Systemove sluzby Dosu ty ridici bity ovladaji.
Pokud si ovladani serioveho portu programujete sam, muzete si je pouzit, na
co chcete. To same plati i pro prenosovou rychlost. Lze zadat i nestandardni
hodnoty, ktere se v nabidce Dosu nevyskytuji.

Vlada Andel
firma VA elektronik:  vaelektronik@mirnet.cz , http://
www.mirnet.cz/vaelektronik