PDF

Rastislav Homola rastoh
Středa Březen 17 11:42:55 CET 2004

Na vytvorenie PDF uz dlhsiu dobu pouzivam Alladin Ghostscrip.
Je hocikde a bezne stiahnutelny z internetu.
S vysledkom som uplne spokojny.
Postup je velmi blizky tomu co je popisany nizsie.
Prida sa nejaka PostScript tlaciaren, vystup tlace do suboru,
tento sa da natiahnut do Alladin-u a pouzitim modulu pdfwriter
vygenerovat z neho PDF subor.
Mam to odskusane, je to spolahlive a hlavne zadarmo
(ak neratam reziu za pripojenie na internet).

Ing. Rastislav Homola.