radio stanice s mobilu

Bad Gibbon gibbon
Středa Březen 17 11:42:55 CET 2004

Karel B??za wrote:

> Nekde jsem se doslechl ze pokud se vypali nejaky soft do simkarty (pouze
> jeden typ mobilu) tak to muze chodit jako radiostanice s dosahem cca
> 1km. Nevite o tom nekdo neco????? Pokud ano jak to chodi a uz to nekdo z
> konference zkousel????

Pocul som o tom ...

Ide to udajne s NOKIOU 2110 a treba vpalit do telefonu novy firmware.
Vraj to je aj niekde na inete. Mal som aj nazov toho suboru, ale nikde sa mi

nepodarilo to najis?. V telefone je vraj eeprom a dokonca to potom podporuje

aj schn a ine mody....

Ako som povedal ten subor som nezohnal. Ale ako datove pojitko by to
bola super bomba.....

Bad Gibbon