VF moduly

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:42:54 CET 2004

>Potrebuji zrealizovat jednosmerne radiove propojeni na cca 60 m. Chci
>pouzit SEA VF moduly. Nejsou mi vsak pro prakticke pouziti prilis jasne
>rozdily mezi vysilaci RT2-EA (vnejsi antena) a RT4-EA (vnejsi antena 50
>Ohm - dipol?).

RT2-EA - ma vestavenou "antenku" (smycku=civku) na keramicke desticce
  a z ni je vyvedena odbocka pro pripadnou externi antenu. (takze nic moc
  prizpusobeni)

RT4-EA - je uzpusoben pro zapojeni JEN externi anteny (to je Vas pripad pro
  pouziti kolem tech 60m) - myslim si ze bude mnohem lepe prizpusoben
impedancne
  (tomu take nasvedcuje to, ze tam uvadi tech 50 ohmu)

Vystup na antenu je 50 ohmu a to jednim kontaktem = zadny dipol

>To same s prijimacem - je lepsi RR4, RR5 LC nebo RR5 VLC?

Nejlepsi co se tyce citlivosti je ze zminenych RR4.
U RR5 plati LC=low current = uprednostnovana mala spotreba

Vykreslena schematka nekterych techto modulu je na
http://HW.cz/ftp/incoming/chvatal/

>Dekuji za radu
>
>Martin Marusak

neni zac