Klalibrace UPS

Martin Marusak m.marusak
Středa Březen 17 11:42:54 CET 2004

Te problem je PRY v nasledujicim:
kdyz je vypadak a UPS bere z aku, snizuje se sloupec LED na panelu i v
grafu v PowerSchute tak, jak se aku postupne vybiji. Jenze bez kalibrace
si pry UPS pamatuje, ze kapacita aku je jen 9% a tak ten sloupec hned po
vypadku hrozne rychle poklesne, protoze UPS pocita pouze s temi 9%. Tim
take vysele do PowerSchuute signal Battery Low, coz muze zpusobit
predcasny Shutdown systemu. Pritom ackoliv UPS vysle uvedene signaly,
vydrzi ve skutecnosti daleko delsi dobu, protoze nove baterie samozrejme
funguji na 100% kapacity.

Tak nevim.

M. Marusak