Klalibrace UPS

Kaspar@ceb.cz Kaspar
Středa Březen 17 11:42:54 CET 2004

1. V PowerChute nastavit novou hodnotu, ktera urcuje datum vymeny baterii.
2. Provest rekalibraci pod zatezi. Behem rekalibrace NESMI dojit k vypadku
proudu - jinak se prerusi (ta rekalibrace, serverum se nic nestane) a je
nutne ji delat znovu, ale az po nabiti na 100%.
3. To je vse. Ja osobne rekalibraci provadim pravidelne kazdy mesic.

			Zdravim

					Pavel Kaspar, kaspar@ceb.cz