VF moduly

Jiri Reich jreich
Středa Březen 17 11:42:54 CET 2004

Preji dobry den
Co se tyce vysilacu podle toho ze RT2-EA vyzaduje pripojeni tusim asi 6cm
anteny a
vzhledem k pouzite vlnove delce nebude mit tento modul 50 Ohm. Tzn kratka
prutova
antena s malou ucinnosti a problemy s pripojenim jineho typu anteny.
RT4-EA ma 50Ohm vystup, pri pripojeni prutove anteny bude jeji delka 17,2cm,
to znamena
jeji vetsi ucinnost a bezproblemove pripojeni k jinemu typu anteny.

Toto bylo asi tak vse, co o teto problematice vim.
S pozdravem, with regards
Jiri Reich  jreich@top.cz