Triakova regulace

Peter Rosko rosko
Středa Březen 17 11:42:53 CET 2004

IGBT tranzistory pre prudy radovo desiatky amperov stoja cca 100Sk/Kc, v
tom ozaj problem nieje, problem je v budicoch, lacne sa /aspon mne a
kolegom/ casto nicia, drahe /semicron/ stoja pomaly 10Kk, dalsi problem je
vlastne riadenie, videl som cosi s 8bit procesormi, avsak bolo to len
skalarne riadenie, na vektorove pouzivame DSP, na solidne vektorove 32bit
DSP. este je problem so zdrojom ku takejto hracke, poriadny kondenzator do
medziobvodu stoji tiez zopar tisic...

myslim vsak ze odbiehame od povodnej otazky, skusim obehat starych PANOV
profesorov :-), snad nieco ozaj jednoduche s tyristormi a OZ najdem...

p. rosko