Proc Nokia? Bylo: SW pro komunikaci s Nokii

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:42:52 CET 2004

> Na uvod NEPRACUJI PRO FIRMU NOKIA  !!!

Take ne,

> Proc mobil od Nokie, protoze ma technologicky naskok a vice mene
> urcuje smer na trhu a ostatni se ji snazi "pouze" dohnat.

Az na pouzite soucastky uvnitr. Ty jsou o Motoroly. Je to spise o
marketingu, firmware a podobne. Treba moje Motorola 8700 je asi
daleko vice zdokumentovana nez Nokia, dokonce existuje i zpetny
preklad firmware :-).

> Mobily Nokia jsou popularni a tudiz se o nich dodne pise a maji
> siroke zazemi a dostupnost prislusenstvi.

Souhlas.

> K pristupu na inet je u vetsiny lepsich mobilu nutny "pouze"
> propojovaci kabel s Com portem v PC. Cena techto kabelu vsak byva
> "zajimava".
> Datova komunikace na GSM je pouze 9600 takze spise nouzovka a
email.

Jde nejak zabrat cele casove pasmo, pak se rychlost nasobi 8 (pry a
pry to technici od ET pouzivaji).