Patice 28 uzka normal

Janko janko1
Středa Březen 17 11:42:50 CET 2004

Cau. Mam dve rady.
1. existuju skutocne bezoplachove tavidla, po aplikacie ktorych to
koroduje len vynimocne. Daju sa zahnat napr. u Fandu v Ostrave, resp.
vsade, kde pracuju so statiskou spajkovacou vlnou.
2. Sokel spajkujte v otvorenom stave. Ak ho zatvorite, moze hore
zdvojenou nohou vyvzlinat cin a dany pin sa uz neotvori.

Jan.