Schema elektromeru ?

Jiri MARKOVICS markovics
Středa Březen 17 11:42:49 CET 2004

Mozna, ze vyrabet pocitace do hlavic by byl dobry kseft, ale myslim, ze smrtelnik se k tomu
hned tak nedostane.
Elektromery muze ale vyrabet (a prodavat) relativne mala firma.
Jde o to, kdo postavi nejlevneji, nejspolehliveji a pri tom s nejlepsimi parametry. V techto
pripadech hrajou roly klicove soucastky (snimani napeti, proudu, vyhodnoceni) a princip
zapojeni (odolnost proti ruseni, prepeti ....).
K tomu rozebrani a obkresleni. Uz jste to nekdy zkousel? Jsou zarizeni (meraky), kde je
napis na IO dukladne odfrezovan, nebo se jedna o IO zakaznicky, nebo je to hromada
epoxidu na pl. spoji (a pod ni mozna bezny IO... ). Nejdrive si ho vsak musite koupit.
Proto jsem zvedav, kolik "podrobnych" schemat P.Dolansky nasbira.

J.Markovics