No subject

p_dolansky@post.cz p_dolansky
Středa Březen 17 11:42:49 CET 2004

>Nad timto prispevkem jsem se musel pousmat.
>Pracuji ve firme, ktera vyrabi a prodava elektromery. Kdybych vam poskytl schema,
>tak me reditel zastreli. Zkuste napsat primo firme Landis & Gyr, Schlumberger, AEG,
>nebo ISKRA .Pokud budou mit vrelejsi pristup, mam o ty schemata take zajem.
>(mimochodem, pro koho delete Vy?)

Mam pro Vas dobry napad kupte si od vyse uvedenych firem jejich vyrobky a schema si nakreslete podle
nich. Elektromer ma narozdil od jaderne elektrarny tu vyhodu, ze schema nakreslite za odpoledne.

A dovolte mi pousmat se nad tim, ze Vas to dosud nenapadlo, je to ta nejprimitivnejsi a zcela legalni forma prumyslove spijonaze.

Jinak pracuji pouze pro sebe a proto se mi nevyplati kupovat Vas elektomer a kreslit jeho schema.

A jen tak mimochodem firma Landis mne velice ochotne zasobila radou technickych informaci o svem vyrobnim programu.
Zrejme jiz pochopili, ze nema cenu utajovat to co muze zistit kazdy zakaznik a napopak je vyhodne tyto informace poskytnout a zajistit si tak bezplatnou reklamu v tisku.

Na ulny zaver podotykam, schanim schema nejbeznejsich elektromeru, ktere nejdete u kazdeho domu.

Pavel Dolansky
p_dolansky@post.cz