Laptop a GSM

Véna Kovář kovar
Středa Březen 17 11:42:48 CET 2004

>Tady zcela teoretizuji, ale podle me ma kazdy kanal na vystupu z GSM site
>smerem do ustredny svoje DSPcko a je jen otazkou programu, jestli se chova
>jako GSM kodek nebo jako remote modem. Cili mozny pocet soubeznych hlasovych
>kanalu na prechodu siti = pocet modemu.

Muj prvni mail se zdrzel na proxy o dlouhe hodiny (dialup) a proto se omlouvam. Po dnesni ranni davce hw newsu jsem to uz videl velmi podobne a souhlasim s Vami. Jen mne znovu a znovu zarazi ta cena u "GSM modemu" v drivejsi dobe. Ted uz snad tohle bude lepsi a lepsi a casem mozna prijde i GRPS. Mimochodem, je treba menit hw/sw pri zmene provozu z GSM data na GRPS ? Ale myslim, ze jsme dost utekli od puvodniho dotazu - takze opravte mne, pokud kecam, ale :
- pro PC je myslim nejlepsi nejaka Nokia, je o generaci napred v mobilech, levne reseni je Nokia 5110 a Nokia Data Suite to cele od 10 kKC
- pro jinou platformu je treba si ohlidat, zda k ni existuje sw pro Nokie, pokud ne je treba volit neco co ma primo na vystupu  RS232 AT hayes rozhrani, Bosch 908/909, Sagem (nekolik modelu) atd pak se to k tomu palmtopu pripoji jako std modem 9k6

Zdar Vena Kovar