Kde sehnat odporovou sit

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:48 CET 2004

On Tue, 5 Oct 1999, Jiri Osoba wrote:

> Doporucuji pro tento princip pouzit sit R-2R, kde potrebujete 9xR a 9x2R a
> usetrite diody:

To je dobry napad - ATMEL snad ma nejake pull/push vystupy. Mimochodem
nevite zda ten A komparator v atmelu maka uz od 0 voltu a jaka je asi jeho
presnost ? Potreboval bych nejspis merit napeti 0-100mV a chtel bych to
udelat tak ze budu porovnavat merene proti mnou vytvorenym tim prevodnikem.

Presnost neni az tak dulezita - slo by o kontrolu svetel zda je zarovka OK
v automobilu u privesneho voziku. Kdyz se pripoji jeden musi poustet
svetla a slapat brzdu a druhy musi koukat jestli to sviti. Tak jsem si
rekl ze by neskodila mala uprava na te zasuvce co vede z auta s tim ze
bych si zkontroloval jaky proud bere ktere svetlo a hned bych videl zda
kontakty kontakti aniz by se muselo lezt z auta ....

Mimochodem - takhle je to nejak zapojene v MDAC 08 - ne ?

|                             petrsi@jcu.cz                              |