Schema elektromeru ?

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:42:47 CET 2004

Dle meho nazoru ochrana zarizeni tim, ze jej zalejete do cehokoliv je
nesmyslna. Ma vyznam, pokud vyrabite neco podobneho, jako hodiny od
vietnamskych spoluobcanu, ktere kdyz se pokazi, tak je vyhodite. Pokud takto
chcete chranit zarizeni podstatne komplikovanejsi, muzete se dostat do dost
velkych problemu s pripadnou opravou. Sam jsem se setkal s mixpultem, kde
jednotlive vstupni jednotky byly zality nejakou podezdrelou hmotou, kdyz v
tom mixaku odesel potenciometr, musela se vymenit cela jednotka coz pri cene
potaku 60 Kc a cene jednotky 4 500 Kc je trochu rozdil.

Roman K.