Prostorovy termostat

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:46 CET 2004

On Thu, 7 Oct 1999, PaPouch wrote:

> Ted tu budu asi delat neco podobneho, a vubec se mi do toho nechce. Jako
> cidla pouzijeme DS1820 od Dalase. Sice to stoji 200 Kc, ale zase tomu staci
> 2 draty a jeste to muzete retezit a vystupem je primo teplota ve stupnich.
> Je to drahe, ale bude s tim minimalne prace.

To neni spatne cidlo. Ja jsem pred mnoha lety pouzil B511N coz je
prevodnik teplota na proud (diky tomu neni nutne kalibrovat cidlo na
miste)a AD prevodnik. Dne sbych asi volil to cidlo SMT (t/f) protoze
odpada ta potrreba kalibrace (pri vymene cidla je to pruser) a s drobnou
upravou muze pracovat i dvoudratove. To DS1820 vypada dobre, jen se mi
zdal trochu slozity ten komunikacni protokol.

Rozhodne nedoporucuju takove ty termistory KTY a veskera napetova cidla
teploty jsou pro tohle nevhodna.

|                             petrsi@jcu.cz                              |