Laptop a GSM

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:42:46 CET 2004

To jde o to, co povazujem za modulator vysilace a demodulator prijimace.
Pokud modulatorem vysilace nazyvate jen ten jeden nelinearni prvek, na
kterem dochazi skutecne k fyzikalnimu jevu modulace, pak mate jiste pravdu.
Ja ovsem za modulator v tomto pripade povazuji cely blok v GSM telefonu, do
ktereho vstupuji nuly a jednicky a on se stara o spravnou modulaci (u GMSK
napriklad musi byt data fazove zavesena na nosnou atd.). Konkretne zaobleni
hran u GSMK se samozrejme dela digitalnim filtrem realizovanym v DSPcku.
Cili jde jen o uhel pohledu na vec.

			J.S.