Laptop a GSM

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 11:42:46 CET 2004

On Mon, 4 Oct 1999, Vaclav Kadoun wrote:

> zalezi na typu telefonu, kazdy to ma samozrejme jinak. Napr. Nokia
> 5110/6110 ma modem v sobe, je treba jen pripojit prevodnik 3V/RS232 na
> prislusne signaly. Schema se vali vsude na netu.

Ano, 5110 i 6110 maji modem "tehchnicky" v sobe, ale tento modem se
nechova jako klasicky AT modem, je potreba softwarovy emulator,
treba Nokia cellular data suite a to je tvrde komercni software.
Jina moznost je gnokii - www.gnokii.org (?), ale to je teprve ve vyvoji
a je to primarne urceno pro Linux, doufam, ze bude port pro Win32

	Pavel