Prostorovy termostat

Igor Èeško igor.cesko
Středa Březen 17 11:42:46 CET 2004

  Zdravim!
So senzorom SMT160 mam skusenosti a je to super. Reguluje mi
to teplotu s AT89C2051, ktory snima takto naraz viac senzorov a
reguluje viac vystupnych spinacov (rele). Ono je to vlasne iba
prevodnik teplota->strieda (frekvencia sa meni iba malo), takze po
vyfiltrovani vystupu je jednosmerna zlozka priamo umerna teplote.
Frekvencia vystupu je asi okolo 3.5kHz. Napaja sa to 5V a
vystupna jedosm. zlozka je podla vzorca DC=0.32+0.0047*t  .
Tym DC sa mysli strieda ( DC je teda v rozmedzi 0 az 1). Teplotny
rozsah to ma od -45 do 130 stupnov. Toto som vycital v katalogu
GM a sedi to presne. Este jedna zaludnost: ak pouzijete dlhsi
kabel na pripojenie SMT160 (3-vodicovy) je nutne pri SMT160
umiestnit 100n blokovaci kondenzator, lebo inak to hrozne blbne.

Vela stastia.
								Igor.

Ing. Igor Cesko
Vyvoj a informacne technologie