Opet rizeni otacek.

Igor Cesko igor.cesko
Středa Březen 17 11:42:45 CET 2004

  Zdravim!
Riadenie otacok tyristorom fazovou regulaciou je vyhodne aj z
hladiska zatazenia, lebo je to impulzne riadenie. Impulzne riadenie
sposobi, ze pri nizkych otackach ma motorcek vecsi moment, lebo
dostava velke napatove impulzy, ktore pomahaju prekonat trenie pri
zastaveni (napr. rozbeh lokomotivy - ci uz modelarskej alebo
normalnej). Ale otacky motorceka samozrejme zavisia od
zatazenia, ale je to lepsie ako pri jednosmernom zdroji. Este zavisi
od typu jednosmerneho motora: seriovy, s perm. magnetom, a pod.

								Igor.

> Ohledn  ryristorov‚ho  ˇzenˇ motorku na 24V p ˇmo ze sˇt  220: jak stabilnˇ
> ot  ky m  ten motor p i zatˇ enˇ nebo to m  n jakou zp tnou vazbu?
>
> Ing. Petr Zbr nek

Ing. Igor Cesko
Vyvoj a informacne technologie
hardware & software