Plaseni mysi

Ludvik Hoffmann hoffmann
Středa Březen 17 11:42:45 CET 2004

Na chalupe mi zpusobuji znacne problemy mysi, ktere se v zime usidluji v
izolaci podkrovi a obcas se prohlodavaji i do mistnosti. Posledni dva
roky tam ma zimni byt dokonce i kuna, ta sice omezuje vyskyt mysi, ale
vzdy na zacatku zimy si podkrovi adaptuje pro sebe - to znamena dva I/O
otvory prumer 10-15cm v kazde mistnosti. Na jare to zase ja predelavam
pro lidi a uz me to prestava bavit.
Nevi nekdo, jaky kmitocet je zminene zvirene neprijemny? Rad bych
vyrobil akusticky opuzovac s malou spotrebou, ktery by jim pobyt
znechutil. Inspiroval me vysokotonovy piezoreproduktor, v FK-Technik za
pouhych cca 30Kc - 4-40kHz, 98dB! A je to zatez s dost vysokou
impedanci, takze to muze delat kraval velmi usporne. On je to vlastne
spis dotaz pro zoologa, ale treba nekdo z Vas neco takoveho delal nebo
pouzival.

S pozdravem

Ludvik Hoffmann