Siemens Gigaset 2010 - 2000S - akumulatory

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:42:44 CET 2004

mam Ascom Adesso+ a puvodni Ni-CD baterky odesly asi po 1/2 roce. Pak jsem
je vymenil za NiMH Panasonic P-6D (1.25V/1100mAh) a uz minimalne 1/2roku
chodi v pohode a s vetsi vydrzi, uvidime dale. Pred timto telefonem jsem mel
Panasonic 4400 a tam ty baterky chodily v pohode tyden bez dobijeni, tady je
to potreba nabijet kazdy den :-((

:-))

hmmm, tak to mi nedela...