UW SCSI

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:42:43 CET 2004

On Mon, 11 Oct 1999, Zapadlo Petr wrote:

> Lze,je nutno koupit redukci, cca 400,- penez. Provozoval jsem tak do nedavna
> 9GB IBM UW SCSI na AHA2910.
> Redukci lze zakoupit napr <komercni> Servodata, www.servodata.cz </komercni>
>
> S pozdravem
>
> Petr Zapadlo

ja jsem si to ubastlil sam - akorat musi byt terminace na vsech 16
datovych bitech, aby tech vyssich 8 bitu neplavalo - napr. muj disk na
sobe nemel terminatory tak jsem to musel ubastlit externe (byl z compaq
diskovyho pole co by se racili namahat naletovat tam terminovaci brouk
zejo;-)
lada

Jo BTW a desne dlouho mi to trva nez ten muj scsi adapter (buslogic
lt-930) najde tenhle disk (asi 2 minuty).

> Diky
> Zdeněk Kobylka
> email:zdeko@seznam.cz
> http://freeweb.coco.cz/Elektro
> ICQ:32371574

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/