Eagle...

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:42:43 CET 2004

>2)mam problem s eagle 3.55 pro linux, kdyz nakreslim
>schema a prepnu se do boardu a on neexistuje tak mi ho vytvori,
>a kdyz pak pridam neco ve schematu a zase prepnu do boardu,
>tak mi zahlasi ze v tom boardu ta soucastka neni...Jak ji tam
>pridam ?? je nutne jeste pouzit nejaky prikaz ???

Hlavne musi byt pri editaci soucasne otevreno okno schematu i boardu - staci
minimalizovane, ale od stejneho souboru. Toto alespon plati pro DOS a
Windows verzi.
Pokud se otevre napr. schema a ve stejnem adresari je i soubor .brd, Eagle
se pta, zda otevrit take board. Pokud se to potvrdi, on si zkontroluje
provazanost a nadale udrzuje konzistenci schematu a boardu.
Pokud je schema a board konzistentni, lze soucastky mazat a pridavat jen ve
schematu - na boardu to Eagle nedovoli.

Jarda