Prostorovy termostat

Petr Žák petrzakcse
Středa Březen 17 11:42:40 CET 2004

Celkem slusne podminky a terminy dodani ma KOALA v Brne tel.:05-43251030-2
pan ILLE
Ja jsem od nich bral DS1621 za asi 90Kc za kus s dani, musel jsem objednat 5 ks ale i tak je to prijatelne. Mam stazeny sw i schemata na pripojeni pres seriovy port. Ale s temito dalas temperatur senzory je na inetu velke mnozstvi hotovych aplikaci staci napsat v altaviste typ a najde jich celkem dost jen si vybrat.

Petr ??k
Brno
?esk? spole?nost elektronik?

Od:	plupinek@synthesia.cz[SMTP:plupinek@synthesia.cz]
Odesl?no: 	8. ??jna 1999 11:43
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t: 	Re: Prostorovy termostat

Tak jsem si precetl datasheet a vesmes kladne reference o DS1820. Zkusim neco
ubastlit ve spojeni s LPT. Nevite o nekom, kdo by mel alespon jeden kus skladem?
GES HK je vede, ale zrovna nema (dodani za 6 a vice tydnu), AME HK nevi, kde je
ma objednat. Skoro to vypada, ze existuje jenom na obrazku. Nemate nekdo tip?

Petr.