Bulk erase pro PIC16F(C)84

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:42:40 CET 2004

Ja to delal pro PIC16C84 a bez problemu. Je treba si pouze uvedomit, ze to
nelze delat na zaprotektovanem procesoru (nelze smazat ani data ani
program) - musi se nejprve odprotektovat - tim sam smaze program a premaze
datovou EEPROM do nejakych hodnot (nepamatuji si presne, ale myslim, ze to
je F8h, urcite ne FFh. Mozna to da jen puvodni obsah obsah OR F8h).
Je jen otazkou, zda to potom jeste ma smysl mazat ;-)

Jarda