Bulk erase pro PIC16F(C)84

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:40 CET 2004

>Ja to delal pro PIC16C84 a bez problemu. Je treba si pouze uvedomit, ze to
>nelze delat na zaprotektovanem procesoru (nelze smazat ani data ani
>program) - musi se nejprve odprotektovat - tim sam smaze program a premaze

Ano, ano, takhle je to spravne, v predchozi zprave jsem vytahoval informace
z pameti a byla to zrejme pamet typu WOM (write only memory :-)

>datovou EEPROM do nejakych hodnot (nepamatuji si presne, ale myslim, ze to
>je F8h, urcite ne FFh. Mozna to da jen puvodni obsah obsah OR F8h).
>Je jen otazkou, zda to potom jeste ma smysl mazat ;-)

Datovou pamet nejspis FF, programovou 3FFF.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/