OT: RC vzducholod

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 11:42:40 CET 2004

Pavel Kriz wrote:
> Ano, s tim manikem jsem si pekne pokecal a dozvedel se spoustu
> zajimaveho.

Tak nejak se mi zda, ze to byl asi nejzajimavejsi exponat na celem INVEXu.

> Pouzival ve veducholodi servem natacenou malou barevnou kameru s
> vysilacem. U sebe mel plochy barevny display (asi 9"). Podle vseho to
> melo mit dosah asi 4km v prime viditelnosti a kvalita obrazu je pry
> dost dobra i na vetsim monitoru. Bohuzel na Invexu byly vsude okolo
> pocitace a wire-less site, takze to mel trochu rusene.

S rusenim je to pravda, ale ten dosah se mi nezda. Co jsem zkoumal ten
jeho prijimac, byl nachlup stejny s Gigalink-mini, co prodava Conrad
a jehoz dosah je radove v desitkach metru na primou viditelnost.
Leda ze by mel vykonejsi vysilac, ale pro 4km by to uz IMHO melo docela
velkou spotrebu.
Kvalita obrazu pak zavisi predevsim na rozlisovaci schopnosti kamery.

> Jinak vzducholod byla vyrobena (primo tim chlapkem co to ridil) z
> mylaru, plnena heliem (desne unika skrz stenu).

Ono helium pronika temer skrze vse...

--
Regards
           Petr Krc