VF modulator + zesik = vysilac

Petr Merker merker
Středa Březen 17 11:42:40 CET 2004

Hi Pavle
Ja jsem s tim zkousel laborovat, a pouzil jsem
TDA 5660 od SIEMENSU  cca 120Kc. velmi jednoduche schema,
a jako zesilovac MAR8 v katalogu GES Electronic.
cele to bylo dost nestabilni atak jsem  to musel vsechno zavrit do
plechove krabicky, pak je to super.
Pokud by ti nestacil vykon cca 100mW, muzes pouzit PA (koncovy stupen) ze
stareho mobilu NMT chodi na cca 460Mhz a snad nekde okolo 470Mhz je 21Kanal
TV. To lze bez potizi pouzit pak muzes mit vykon az 12W. pouzivam to na
zabezpeceni obektu prenos obrazu a zvuku na cca 300m. Chodi to skvele.
                                                                    Cau
Petr.