REKLAMA TV

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 11:42:39 CET 2004

Myslim ze kazdy program ma svoje cislo (ktere pouziva napr. showview pro
nahrani urciteho programu na video). Myslim ze reklamy maj urcite nejaky
system (jestli teda maji vubec nejake cislo), ktere je jednoznacne
identifikuje.
Aspon doufam - moc tomu nerozumim
cau

-----Původní zpráva-----
Od: Prášek Rostislav [mailto:prasek@hod.pvt.cz]
Odesláno: 15. října 1999 11:07
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: REKLAMA TV

   Vsecky zdravim, mam jeden problem . Uz mne nebavi poslouchat
    prihlouple reklami na neprodejne zbozi v TV a tak mne napadlo
    vyrobit nejakou krabicku ,ktera by TV prepnula treba na video
    a pustila by ho. Po reklamne by se to vratilo zpet.
    Ale jak to 100% detekovat. Snad by slo detekovat logo televize ,
     ktere se pri reklame nezobrazuje . Nebo jak to udelat lepe ????