REKLAMA TV

Rastislav Homola homola
Středa Březen 17 11:42:39 CET 2004

Tiez sa priklanam k nazoru, ze by to vobec nemuselo byt az take narocne.
A uz vobec nie na procesor.

Svojho casu, este za totalitnych cias, ked som studoval na priemyslovke,
sme chodili praxovat do Tesly v Piestanoch.
Jeden cas som robil na oddeleni, kde sa kontrolovali kremikove dosky
s prave vyrobenymi tranzistormi. Cele zariadenie vyzeralo asi takto:
CCD kamera, krabicka asi 20x20x10cm (na tu dobu!!!) a maly 8-bitovy
pocitac PMD-85. CCD kamera snimala jednotlive cipy tranzistorov a udaje
prenasala cez tu krabicku do PMD-cka, kde sa rozpoznaval obraz. Ak sa
zistil vadny chip (bol uz zakvapnuty farbou) tak ho to vyhodilo do
odpadu.
Rychlost linky bola asi okolo 5 chipov za sekundu.

Vzhladom na to si myslim, ze jediny problem ako zistit a rozoznat logo
stanice, je v rozumnej forme zdigitalizovat konkretnu cast obrazovky.
Zbytok uz musi zvladnut aj nejaky jednocipak, ked uz kedysi pred asi
12 az 13 rokmi taku ulohu zvladalo PMD-cko.

Ing. Rastislav Homola.