NDR integrace - Simson

Dee Jay mrdeejay
Středa Březen 17 11:42:39 CET 2004

Zdravim Vas kolegove

Dostal se mi na stul prerusovac blinkru pro Simsona (samozdrejme nefunkcni)
je osazen NDR svaby a ja nemuzu nikde najit zadnou prevodni tabulku.
Uvital bych schema pokud ho nekdo ma a take info o tom co je to za svaba
E310D
(typoval bych to na nejakej FET s posilenymi vystupy protoze primo spina
relatko)
Take je tam svab A 4  861 s (asi tyristorem) KT 201 - typoval bych to na
555tku
,ale to je zde asi pro funkci klaksonu
- tady jen hadam takze pokud nemam pravdu tak mne nekamenujte :o)))

Za kazdou odpoved predem dekuji

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o       Jaroslav Vařeka                                            o
o       as DeeJay at MrDeeJay@Atlas.cz             o
o      GSM: +420603517203                                 o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo