Jak zacit s Linuxem?

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:42:38 CET 2004

Vzdy jsem se Linuxu stranil, vedel jsem, ze je to neco "lepsiho" ale nevedel
jsem jak. Kdyz jsem zjistil, ze je pouzitelny i v domacim prostredi,
zatouzil jsem to vyzkouset.
Stahnul jsem si disribuci (Monkey Linux) ze dvou duvodu vyhodnou:
1) Ke stazeni jen 4Mb coz jsem si jakz takz mohl dovolit
2) Pouziti t.zv. UMSDOS filesystem (nevim jak se montuji dva OSy na jeden
Comp

Moznosti teto distribuce byly natolik male,  instalace programu slozita a v
90% neuspesna, ze jsem to proste smazal a hotovo.

Nyni jsem vsak narazil na obsahlejsi popis, jehoz soucasti byly screenshoty,
moznych vzhledu X Window,nahle se mi docela zatocil svet.

A proto se ptam, je-li mi nekdo ochoten pomoci radou, pripadne poskytnutim
software (je preci free) - vseho potrbneho k uspesne instalaci a konfiguraci
?
Zejmena je-li nekdo ochoten za primereny peniz (cena media + neco malo)
vypalit na CD  RedHat 6.1 ?

Jsem si vedom, ze toto je HW konference a nikoli SW, takze privitam i
presmerovani na podobnou skupinku, ktera by mi (lepe a radostneji) pomohla.

Diky za jakoukoli odpoved, vzhledem k obsahlosti prilezitostne na mou osobni
adresu.

Jakub Ladman - ladmanj@volny.cz

PS: Omluvte grafomana, strucneji psat neumim. (Telecom mi to spocita)