REKLAMA TV

Bad Gibbon gibbon
Středa Březen 17 11:42:38 CET 2004

Chlapi ono to na VPS nefunguje. To by to totiz prevadzkovatel TV najprv
musel
chciet.... A pretoze reklama je pre sukromnu TV jediny sposob zarobku, tak
bude
robit vsetko preto, aby ste tu reklamu pozerali. Pretoze inak by nezarobil
a nevysielal......
Lebo mam VPS video a tiez mi bolo povedan?, ked som ho kupoval, ze ak
to TV stanica podporuje tak ked dam nahravat film s VPS tak to reklamu
preskoci...
Problem je v tom ze ak ten film vysiela neskor tak sa nahravanie posunie,
ale
reklamu to nahra tiez......

Smola..

Bad Gibbon