NDR integrace - Simson

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:42:38 CET 2004

	Myslim,   ze by se to dalo zkusit i bez motorky na stole. Stacil by
k tomu
	dostatecne silny zdroj    12   V a dve zarovky do blinkru 12 V /
21 W.
	Ten vykon tech zarovek je podle mne dulezity - v tom zapojeni je
takova
	odporova spirala.Omlouvam se, ze jsem se doma nedival po tech
	materialech, ale cele odpoledne jsem se marne snazil nainstalovat
W95.
	Dneska si na to zkusim vzpomenout.
						Petr Vojacek