[OT]: Sipkovy turnaj ?

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:42:37 CET 2004

Vazeni elektronici,

kdysi se tady nekdo poptaval na vyrobu el. sipkoveho terce. Predpokladam, ze mezi vami jsou i dalsi sipkovy amateri (mozna i profici) jako ja. Chtel bych se vas zeptat, jestli nevite neco o prave probihanem (mozna ze uz skoncil) sipkovem turnaji Fernet Stock Cup. Pry ho porada primo fa Fernet Stock Plzen-Bozkov po cele republice. Ctyrikrat mi slibili informace faxem, ale NIC, a na inetu jsem take nic nenasel. Zajimalo by mne, kde se muzu na tento turnaj podivat osobne, preferuji VC a SM.

Sorry za OT, ale je tady spousta lidi, kteri mi by mohli pomoci.

	S pozdravem
				měřák
				petr.minar@kleibl.cz
---